"Perchè i prudutti di plastica riciclati" - Aiutu!A furesta hè quasi andata !

Tutti sapemu quantu impurtanti sò e fureste per u pianeta sanu;Dopu tuttu, custituiscenu 30% di a terra.

L'ecosistemi basati in u boscu supportanu tranquillamente a terra, cum'è l'acqua nutritiva, impediscenu u ventu è a sabbia, resistendu à l'erosione di a terra, purificate l'aria, regulendu l'aria, migliurà u clima, è furnisce l'abitati per a sopravvivenza di e piante è di l'animali, è sò una barriera impurtante per mantene a terra. sicurità di l'ecosistema di a terra.

Ma simu di fronte à una situazione induve i nostri sistemi forestali sò severamente danucati, l'arburi sò tagliati indiscriminatamente, u legnu hè cunsumatu à grande scala, è se u ritmu attuale di distruzzione cuntinueghja, i sistemi forestali chì avemu attualmente seranu spariti. un seculu.

I sistemi forestali è agriculi à grande scala sò stati distrutti senza pietà da l'omu in pocu tempu, lascendu a regulazione di u clima fora di equilibriu è una grande quantità di gasi di serra chì ùn ponu esse neutralizati cum'è eranu.Ci hè duie cause principali chì affettanu u sbilanciamentu atmosfericu:

Prima, quandu l'arburi sò tagliati, ùn puderanu micca sustene a so funzione originale di neutralizà u diossidu di carbonu.

Siconda, l'arbureti stessi reabsorben i gasi chì causanu u riscaldamentu glubale, è una riduzzione in a quantità di l'area coperta significa una riduzzione in questu strumentu impurtante.

Di sicuru, in più di u so rolu in a regulazione di u clima, i boschi furnisce un habitat per più di 80% di a flora è a fauna di a terra.Quandu i boschi sò distrutti, l'habitat per a flora è a fauna hè ancu distruttu, riducendu assai a biodiversità, cù certi studii chì suggerenu chì trà 4 000 è 6 000 spezie di foresta pluviale si estingueranu ogni annu.

Affetta ancu direttamente i più di 2 miliardi di persone chì dependenu di e fureste per a so sopravvivenza, postu chì i lochi induve i so antenati anu campatu da generazioni sò distrutti.

Dunque, a prutezzione di e fureste hè assai impurtante, è avemu da cambià sta situazione in u tempu, per u nostru propiu è per u futuru.

Micca solu u legnu, ma ancu u plasticu hè manghjatu à stu sistema di furesta porosa, è avemu bisognu di prumove attivamente l'usu di plastica riciclabile per evità sta situazione tragica di novu.

未标题-1


Tempu di Postu: Aug-26-2022