Guida per l'approvvigionamento di pallet in plastica

U pallet di plastica hè un tipu di unità logistica utilizata cù carrelli elevatori, rack è altri equipaghji logistichi.Pò esse usatu per almacenà, carricà è trasportà e merchenzie, è hè unu di l'equipaggiu di logistica essenziale in a logistica muderna è u magazzinu.L'emergenza di pallets di plastica hè di adattà à i bisogni di prutezzione di l'ambiente, l'usu di pallets di plastica invece di pallets di lignu pò riduce a distruzzione di e fureste di i migliori prudutti;hè di adattà à u sviluppu di l'industria logistica hè un pruduttu inevitabbile, cù u rinfurzamentu cuntinuu di u cuncettu di sicurità alimentaria, elevate esigenze di l'igiene di l'industria farmaceutica, pallets di plastica cù u so anti-corrosione, umidità, ruggine, resistenza à l'insetti, muffa. è altre caratteristiche di l'alimentu, industria farmaceutica è cercatu.Inoltre, l'alta prestazione portante è a longa vita di serviziu di pallets di plastica anu una larga gamma di applicazioni in l'industria chimica, tessili ligeri, manifattura è altri campi.

nutizie 2

Pallets di plastica

Classificazione di pallets di plastica

Paletti di griglia: pallets di griglia di trè corridori, paletti di griglia di sei corridori, paletti di griglia di nove piedi, pallets di griglia di doppia faccia.
Pallets flat: pallets flat à trè corridori, pallets flat à sei corridori, pallets flat nove piedi, pallets flat à doppia faccia.
Pallets di l'industria: pallets d'acqua di barile, pallets di fabbrica ospitante, pallets per l'industria di stampa, pallet per l'industria di tabacco, pallet per l'industria di liquori, pallet per l'industria di ceramica di vetro, pallet per l'industria farmaceutica, etc.

persunalizazione di pallet di plastica

1, pallets plastica in a pruduzzione è trasfurmazioni, riservatu à i clienti à stampà a cumpagnia LOGO, magazzinu, slogan logu, etc., à prutege i bisogni di persunalizazione privata di u cliente;

2, u pallet di plastica predeterminatu hè blu, i clienti ponu persunalizà altri culori, cum'è: pallets di plastica rossu, pallets di plastica grigia, pallets di plastica blu, pallets di plastica neri, pallets di plastica bianchi, etc.

3, persunalizazione di dimensione, cum'è micca una compra di massa speciale, hè cunsigliatu di utilizà a dimensione specificazioni esistenti, a persunalizazione di dimensioni di pallets di plastica hè più caru.

4, persunalizazione speciale di e cundizioni di travagliu, cum'è: pallet anti-static, pallet conduttivu, pallet flame retardant, pallet à bassa temperatura (resistente à alta temperatura), etc.

5, custruitu-in pipa azzaru à cresce u cuscinetti di carica, in industrii spiciali o bisognu di cresce u palette plastica carichi, pallets plastica pò esse aghjurnata pipa azzaru custruitu-in, in ordine per ghjunghje sin'à u scopu di usu.


Tempu di post: Jul-22-2022